Praktische informatie

Hoe maakt u een afspraak?

Behandelingen, zowel in de praktijk als voor huisbezoeken, vinden uitsluitend plaats op afspraak. U kunt bij voorkeur telefonisch of via e-mail contact met ons opnemen tussen 7u30 en 20u om een afspraak te maken.

Indien er niet onmiddellijk kan worden opgenomen, kunt u altijd een boodschap achterlaten op ons antwoordapparaat, met duidelijke vermelding van uw naam en telefoonnummer. We zullen dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Voor vragen en aanvullende informatie kunt u ook altijd bij ons terecht via telefoon of e-mail. Contactgegevens van elke therapeut kunt u vinden bij Contact.


Wat neemt u mee bij uw eerste consultatie? 

  • Identiteitskaart
  • Voorschrift en verslag van de behandelende arts
  • Klevertje van het ziekenfonds

Wat indien u niet aanwezig kan zijn op een afspraak?

We willen graag uw medewerking vragen om op tijd aanwezig te zijn voor uw afspraak, omdat vertraging de duur van de behandeling kan beïnvloeden. 

Wanneer u verhinderd bent, dient u uw afspraak ten laatste 24 uur op voorhand telefonisch te annuleren. Op die manier kan de vrijgekomen plaats nog door een andere patiënt(e) worden ingenomen. Indien er niet tijdig wordt afgemeld of geen annulering plaatsvindt, zijn wij genoodzaakt extra kosten in rekening te brengen voor de geplande behandeling zonder tussenkomst van de mutualiteit.